Bronzová v D10 na M Čech Andrea Šolcová: " Byla jsem strašně nervózní"

22.11.2012 19:55

Několika otázkami se vracíme k úspěchu členky našeho klubu na víkendovém Mistrovství Čech mládeže HD 8-10.

Jak jsi se na turnaj připravovala?

Právě, že moc ne. V září jsem měla úraz páteře a byla jsem 2 týdny v nemocnici a pak ještě týden doma. Musela jsem hodně dohánět školu, takže jsem stihla akorát 2 osobní tréninky u p. Bielavského.

Hrálo se až na Šumavě u Lipenské přehrady, jak se ti tam líbilo?

Cesta autem byla hrozně dlouhá, bydlení na hotelu Fontána nebylo nic moc, ale budova, kde se hrály partie a restaurace se mi líbily. Okolí bylo krásné a přes den hezky svítilo sluníčko, ráno a večer však byla dost velká zima.

A co šachy, jaký jsi měla v pátek vstup do turnaje?

Hrála se první tři kola. Po slavnostním přivítání a české hymně se mi povedla první partie, pak se ale nezadařilo a další dvě jsem prohrála, takže jsem byla zklamaná.

To ale byly Tvoje poslední porážky?

Ano, od soboty jsem už ani jednu ze šesti partií neprohrála, i když většina z nich skončila remízou.

Turnaj byl mezi děvčaty do posledního kola velmi vyrovnaný, Ty jsi v něm shodou okolností hrála s pozdější vítězkou... Co bys k této partii řekla?

Nechtěla jsem ji zkazit a byla jsem proto strašně nervózní. Sice jsem byla blízko prosazení pěšce, ale nevšimla jsem si vítězného tahu a vzala jsem remízu, což byla chyba, která mě potom mrzela, protože jsem ji mohla porazit a vyhrát zlatou medaili.

První čtyři hráčky dosáhly nakonec stejného bodového zisku, o pořadí rozhodovalo pomocné hodnocení...

Bylo velké napětí než vyvěsili konečné výsledky, protože to bylo hodně těsné. Nakonec jsem ráda i za tu bronzovou medaili, kterou jsem potěšila taťku s bráchou, kteří tam byli se mnou i pana trenéra Bielavského a mojí učitelku paní Ptáčkovou, kteří mi také telefonem gratulovali. A získaný pohár se mi také moc líbí. Chtěla bych zkusit hrát i na Mistrovství ČR na jaře.

Zpět

Vyhledávání

Autorem webových stránek je Dimus © 2010-2015