Remíza v krajské soutěži, výhra a prohra v regionálním přeboru

30.11.2016 01:52

(jb) V neděli 27. 11. jsme u nás přivítali družstvo Slavie HK D v utkání 4. kola krajské soutěže. Místní derby nakonec skončilo nerozhodně 4:4, myslím, že to spíš mrzí nás. Průběh moc líčit nemohu, protože jsem byl zaměstnán svou partií. Mám dojem, že jsme prohrávali 0:1, náš Hedánek nestačil na Rakhimova. Pak nevím, zaregistroval jsem remízu vedle hrajícího Filipa Rokoše se Šafaříkem, měl jsem dojem, že bych pozici hrál dál, ale Filip byl jiného názoru a nabídku přijal. Moje partie byla velmi složitá, chvíli to vypadalo všelijak, pak nastaly zápletky, po nichž jsem se cítil dobře. Ve věžové koncovce jsem měl pěšce více, avšak horší věž než můj soupež Rozkovec. Udělal jsem rychlý tah, po němž se soupeř uvolnil a už jsem na výhru pomýšlet nemohl - remíza. To byl stav zápasu 4:3 pro nás, za nás stav otočili Kroužek výhrou nad Skybovou a Škaloud nad Faltou, remizoval Kuta s Vlasákem a Sucharda s Vochozkou. Poslední partie, hraná na první šachovnici, rozhodovala. Nám dobře známý Filip Šolc nakonec porazil našeho Michala Nekvindu a srovnal na konečných 4:4.

Po 4 kolech jsme na 8. místě s 5 body, poslední zápas roku 2016 hrajeme 11. prosince na Sokole HK.


O týden dříve se hrálo 3. kolo regionálního přeboru, v němž oba naše týmy sehrály zápasy s Lípou. Naše béčko se popasovalo s Lípou E vítězně 3:2. O vítězství se zasloužili výhrami Sucharda na 2. a Jelen na 5. šachovnici, remizovali Kratochvíl na první a Kroužek na třetí, na 4. desce prohrála Kristýna Kratochvílová.

Družstvo B je na 6. místě se 4 body.


Družstvo C jelo na Lípu D a prohrálo 1:4. O jediný bod se zasloužila Petra Raková, gratulujeme! Prohráli oba Golkové, z nichž starší měl pěkné šance na remízu se zkušeným trenérem Lípy Pražákem, a také Voříšková a Zelba.

Družstvo C je na 9. místě se 3 body.

Zpět

Vyhledávání

Autorem webových stránek je Dimus © 2010-2015