Reportáž p Šolce o MČ Harrachov HD10 a OPENu

07.11.2011 21:20

Dobrý den,
zájezd do Harrachova se nám vydařil, ani výsledky nakonec nebyly nejhorší, byť bodíků mohlo být jako většinou více, což platilo pro všechny z nás, navíc všichni jsme si vybrali bod za volný los...
Andrejka vzhledem k soupeřům určitě 1 propásla, ale mezi děvčaty nadějné, jak píšete...
Filip si vyzkoušel mnoho vysokých elistů a turnaj zakončil na první šachovnici (byť ne podle výše konta), ale partie s p. Voříškem s ELO2235 byla ok, dostal ho až na 50s time, ale pak sám na čas spadl, nicméně dočkal se od soupeře pochvaly...Partiář přinese...
Já jsem si nováčkovskou daň vybral se vším všudy včetně totálního krachu v koncovce s p. Kolomazníkem, když už jsem podlehl dojmu, že vzhledem k obrovské materiální převaze se mi nemůže nic stát a dostal jsem k pobavení celého sálu (dohrávali jsme jako poslední partie) mat... to jsem nerozchodil ani v následné partii s jeho synkem... Nakonec výhra s 1250kou mi zlepšila odjezd domů...:-) Škoda že nedošlo na naše derby s Filipem....

Zdraví
Šolcovi

Zpět

Vyhledávání

Autorem webových stránek je Dimus © 2010-2015