Oddílové derby Ortex B - Ortex C vyhrálo béčko 4:1

28.10.2012 13:18

(jb)  V oddílovém derby Ortex B - Ortex C vyhrálo favorizované béčko, které až na poslední chvíli dalo dohromady kompletní tým. Zvláštní uznání patří hráčům, kteří se v sobotu večer vrátili z náročného mistrovství Čech a v hned neděli znova nastoupili. Byli to Skybová, Filip Šolc, Blažek a Kratochvílová.

Níže je zpráva o utkání od kapitána céčka pana Kratochvíla.

Hubáček - Kratochvíl 0-1
Langr - Skybová 1-0
F. Šolc - Marek 1-0
Blažek - Kratochvílová 1-0
Dus- R. Šolc 1-0

CELKEM 4-1

 

Odjížděl jsem před koncem, takže jenom částečná informace.
Franta hrál dost rychle a proti Evansovu gambitu neměl šanci. Tohle zahájení
Filip umí.
Kity (Kratochvílová) se dostala pod tlak, nejdřív jsem měl pocit, že se ubrání, ale
nezvládla to.
Pan Šolc rychle přišel o pěšce a celkově bylo vidět, že dost dobře neví, co
hrát. Konec partie jsem neviděl, nebylo určitě rozhodnuto, ale Albert stál
lépe.
Katka měla o pěšce víc, ale přenechala soupeři iniciativu, navíc měla málo
času. Konec jsem opět neviděl, je to škoda, Katce jsem věřil.
Já jsem vlastně vyhrál nejrychleji. Viděl jsem kombinaci na přechodu do
střední hry, soupeř mi navíc hodně pomohl, když si vůbec nevšiml mého
nástupu k útoku. Po hodině a 16 tazích bylo vlastně rozhodnuto. Pan Hubáček
ještě dlouho přemýšlel a snažil se něco zachránit, ale v podstatě to bylo až
do matu, samozřejmě jsem to na 8 tahů neviděl, ale bylo to logické a
rychlé.
Kratochvíl

 

------------------------------------------------------------------------------------------

Regionální přebor startuje v neděli 28. října v 9 hodin prvním kolem, v němž na sebe narazí obě naše rezervní družstva. Béčko hostí céčko a souboj to může být zajímavý. Zatímco céčko je k utkání připraveno, béčko se potýká s absencí kapitána Jirky Kuty, nacházejícího se v Kanadě. Ani zástupce kapitána Jarda Hubáček se do organizace moc nehrne, takže to zbylo na mne.

Doufejme, že se zápas sehraje, jinak si uřízneme hned na začátek pěknou ostudu!

Zpět

Vyhledávání

Autorem webových stránek je Dimus © 2010-2015