Jaroslav Hubáček bojoval na MS atletů veteránů až v daleké Kalifornii

01.08.2011 19:20

Milý ohlas na zprávu o prvním místě našeho oddílu v krajském žebříčku mládeže mi přišel od předsedy oddílu Jardy Hubáčka. Hodně zajímavé bylo, odkud přišel. Mail putoval až ze kalifornského Sacramenta, to je skoro přes půl zeměkoule!
Jaroslav se tam dostal jako účastník Mistrovství světa atletů - veteránů, pokud to nevíte, tak náš předseda se věnuje vrhačským disciplínám, to je koule, kladivo, oštěp, disk a a břemeno. A nevedl si špatně, ve světové konkurenci dosáhl v kategorii 55-59 let úžasných umístění:

Hod břemenem 6. místo (15 účastníků) (14,74m)
Hod diskem 8. místo (25) (42,60m)
Vrh koulí 9. místo (25) (12,11m)
Hod kladivem 10. místo (21) (39,18m)
Třešničkou na dortu mohl být vrhačský pětiboj, v němž Jarda obsadil 11. místo ze 16 účastníků (2834
bodů), ovšem nepodařilo se mu dát platný pokus v kouli a tím přišel o bronz!
K této nepříjemnosti Jarda říká: 
"Pokud jde o ten nepovedený pětiboj, tak takové výpadky
jsou samozřejmě způsobené psychikou. Síly i rychlosti jsem měl
v Americe na rozdávání. Byl jsem v životní formě. Hodil jsem si
tam osobní rekordy v kladivu a disku. V kouli mám osobák 13,03 m
a stačilo by mi na 3. místo hodit 12,32 m, což jsem při rozhazování házel.
Pak jsem dal 2x mimo výseč a potřetí jsem vypadnul z vrhačského kruhu.
No stane se. Nejsem první ani poslední, koho něco takového potkalo.
Příště to bude určitě lepší."
A to Jardovi upřímně přejeme!
A těšíme se na nějaký americký obrázek.

Jak je vidět, šachisté dělají na vysoké úrovni nejen šachy. Co vím, tak mezi mládeží máme florbalisty, fotbalisty, orientační běžce, atlety, karatisty ....

Zpět

Vyhledávání

Autorem webových stránek je Dimus © 2010-2015